Αυγούστου 05, 2009

Πούνε ο ΑΣΗΜΩΝΗΣ οεο;

Και πάνω που πήγαινα να χωνέψω πως οι περίπου 4.200 αναρτήσεις του προηγουμένου μου μπλογκ, χαθήκαν για πάντα, πως δύο σχεδόν χρονιά δουλειάς πάνε χαμένα, πάνω που έστρωσα το καινούριο μπλογκ και το πήρα απόφαση πως θα ξεκινήσω από την αρχή, ήρθε το σημερινό "λουκέτο"!
Όπως ίσως είδατε κάποιοι από σας, το μπλογκ μου λέει παραβιάζει τους κανόνες της υπηρεσίας Blogger.
Πως τους παραβιάζει, ακόμη δεν κατάλαβα.
Και το εντελώς απροειδοποίητο κλείσιμο έγινε ταυτόχρονα με το κλείσιμο ενός πολύ μεγαλύτερου και διαφορετικής θεματολογίας μπλογκ, του show-bitch το οποίο ήδη λειτουργεί πλέον ως show-bitchVIP.
Μετά από όσα έγιναν, ειλικρινά δεν έχω το κουράγιο να στήσω ένα νέο μπλογκ. Θα περιμένω λίγες μέρες να δω τι θα γίνει. Αυτό βεβαία δεν σημαίνει ότι θα τα παρατήσω. Αυτά που έχω να πω, θα τα ετοιμάζω και θα τα προωθώ σε φίλους μπλόγκερς που θέλουνε να τα δημοσιεύσουνε.
Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους εσάς που σήμερα είτε με σχετικές αναρτήσεις, είτε με mails αναφερθήκατε στο θέμα.
Όσο γι αυτόν που είναι υπεύθυνος για το κλείσιμο του μπλογκ (είπα όνομα; δεν είπα!) ένα μόνο έχω να του πω: Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτηηηηηη!!!!!!!!!!

ΑΠΟ: ΑΣΗΜΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.