Ιουνίου 10, 2008

Μπλογκοπαίχνιδο: "Παπαρολογίες"

Μετά από πρόσκληση του rizobreaker, αν και καθυστερημένα, λόγω ανωτέρας βίας, παραθέτω τέσσερις προτάσεις από τις οποίες η μια μόνο ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

(καλέ, δεν ξέρω τι να γράψω, θα ξημερώσουμε εδώ πέρα... Α, κάτι σκέφτηκα...)

1. Έχω σχολή γιόγκα στα Βόρεια Προάστεια.
2. Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία, αλλά προτίμησα να κάνω μια άσχετη δική μου δουλειά γιατί είχε πιο πολλά φράγκα.
3. Ο παππούς του πατέρα μου ήταν Γάλλος ευγενής, κληρονόμος μεγάλων εκτάσεων αμπελιών και παραγωγός κρασιών στη Γαλλία, αλλά ήρθε κάποτε στην Ελλάδα, ερωτεύτηκε τη γιαγιά του πατέρα μου και την παντρεύτηκε παρά τις αντιρήσεις των δικών του και γι αυτό τον αποκλήρωσαν. Έτσι του έμεινε η γυναίκα και έχασε την περιουσία.
4. Κάθε Κυριακή πρωί στις έξι πάω για ψάρεμα στο Αλεποχώρι.

Σιγά μη βρει κανείς ποια είναι η αλήθεια από αυτά που έχω γράψει...

Τα γνωστά, μην το λέω πάλι, όποιος από τους γνωστούς θέλει παίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.